marți, 16 decembrie 2008

Intermezzo in trei fraze. Trei, in p...a mea!

A ajuns celebru mini-interviul lui Despot in care solistul Vitei de Vie repezea o fufa cu aere de reporterita cool care gasea dificil numaratul pana la 3... Filmuletul a circulat mult si printre elevii mei care s-au inghesuit a-l aprecia care mai de care pe Adi Despot. Intrebarea e ce anume i-a incantat asa mult. Cuvantul "pula" spus clar si raspicat de a vuit tubul catodic si s-au involburat pilozitatile de pe mainile de puritani? Venele pulsand de draci ale lui Adrian? Expresia ratacita de oaie confuza a gagicii?
Pana una alta, eu am vazut in enervarea lui A.D. o reactie fireasca in fata unei mostre de tampenie absoluta scuipata candid in fata unei camere de luat vederi. Adica, ceva ce n-am vazut de mult in media romanesti. O reactie fireasca in fata unei gainuse care-i manca timpul si bunavointa cu mofturile si mataielile tipice pipitelor cu ifose de Romanica. O reactie fireasca a unui om pentru care realitatea romaneasca nu a abolit inca socotitul. O reactie fireasca in fata urateniei prostiei. Intr-un cuvant, filmuletul e misto pentru ca arata ca se poate sa existe inca bun simt spus cu voce tare si cu gura plina. Inca se poate, in pula mea!

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Trist este ca tocmai acest gen de pipite ajung sa lucreze intr-un domeniu in care cei cu pregatire, capacitate intelectuala si talent nu sunt primiti ( pile nene, pile!!! )

Anonim spunea...

-Copii ati citit “Capra cu 3 iezi?”
-Daaaaaaa…!!!!!!(raspunde clasa).
-Tu, asta mic din prima banca, ia spune-ne cati iezi avea capra…?
-Pai povestea se cheama “Capra cu 3 iezi”, nu?
-Da
-Si acum ma intrebati “cati iezi avea capra”?
-Da..
-TREI,…in pula mea….!!!!!!!!!!!