miercuri, 29 aprilie 2009

Puzzle de primavara...

Nu sunt dintr`aia care isi descriu pe bloguri starile sufletesti, melancoliile, les risibles amours etc samd pentru simplul motiv ca sunt constient ca toate astea nu intereseaza pe nimeni. Am tot incercat insa sa adun in mine un ghem cu sens, sa reperez ceva demn de comentat in ultima vreme si mi-a fost practic imposibil. Traiesc intr-o primavaratica stare de imprastiere... E o vreme a impresilor, nu a gandurilor, allors am sa vi-o descriu aproape fidel si cat pot eu de pictural:
De fiecare data cand e aprilie, imi amintesc versul lui Eliot din debutul lui Wasteland: "April is the cruellest month..." Mie unuia mi-a fost mereu usor sa inteleg durerea aia placuta, duplicitara si hormonala din vintrele femeilor si frunzele copacilor... Daca melancolia asta poetizanta nu va este pe plac, puteti sa va amuzati vizitand http://www.radioguerrilla.ro/ cu volumul 2 din Atlasul de mitocanie urbana (Ghertoiul de bloc este delicios si extrem de minutios descris). Daca va sta mai bine indignarea, puteti sa va amuzati oricand cu guvernul de dobitoci din coada lui Boc (au fost vreodata unii mai prosti sau asta e senzatia pe care o ai inevitabil de fiecare data?). Eu resping optiunea, eu unul nu ma mai amuz. Daca preferati anonimatul pseudo-sexual, mai e luna mersului pe strada si a trasului cu ochiul (nu poti sa nu constati in fiecare primavara, patriotard si imbecil ce femei frumoase sunt peste tot in Romanica...). In rest, nu pot sa pun degetul decat pe o incapacitate din ce in ce mai evidenta a cotidianului romanesc de a fi interesant. Care dintre astea va mai poate retine atentia: arestarea/eliberarea lui Gigi, Nichita (evident, nu Stanescu, ce dracu`), Nichita nervoasa, Dinamo, cutremurul, cutremurul de la Dinamo, plecarea lui Piti (a plecat Piti! a plecat Piti!), criza mondiala....? Una peste alta (ca sa vorbesc precum Piti - (a plecat Piti! a plecat Piti!), se incheaga misto primavara asta... mixing memory and desire...

Un comentariu:

FAYETTE spunea...

...iar eu m-am imprastiat si mai mult citind. N-ai mai scris de ceva vreme si acum ma faci sa ma pierd in puzzle-ul tau... desi tu vorbesti de "ghem" si de primavara care "se incheaga misto".
Misto e cand iti citesc uneori impresiile. Chiar si ghiveciul postat acum ma plimba intre vis si realitate! Mi-a placut o paranteza... "(nu poti sa nu constati in fiecare primavara, patriotard si imbecil ce femei frumoase sunt peste tot in Romanica...)".
... si cred ca ai banuit de multa vreme cine mi-s! Poate chiar o piesa di puzzle-ul tau de aprilie! "April is the cruellest month..."
Maine e 1 Mai! Te-am pupat.